גרסת הדפסה
קיבוצים מספר: 121-2012

אומדן המס לשנת 2012

נוכח תיקון 190 בפקודת מס הכנסה אשר הגדיל משמעותית את הפטורים ממס על קצבאות מקופות גמל דבר ששיפר את הכדאיות בביצוע הפקדות לקופות לחיסכון סוציאלי, לרבות קופות גמל, הן לשם קבלת הטבות המס בעת ההפקדה והן לשם קבלת הטבות המס בתקופה בה הכסף מושקע, זאת ללא "קנסות" מס בעת המשיכה, ובהינתן כי צפוי שינוי במסלולי חיוב דמי הניהול בקופות קיימת חשיבות להערכה מדוקדקת של חבויות המס הצפויות וקבלת החלטות מתאימות.

1. נוכח תיקון 190 בפקודת מס הכנסה אשר הגדיל משמעותית את הפטורים ממס על קצבאות מקופות גמל דבר ששיפר את הכדאיות בביצוע הפקדות לקופות לחיסכון סוציאלי, לרבות קופות גמל, הן לשם קבלת הטבות המס בעת ההפקדה והן לשם קבלת הטבות המס בתקופה בה הכסף מושקע, זאת ללא "קנסות" מס בעת המשיכה, ובהינתן כי צפוי שינוי במסלולי חיוב דמי הניהול בקופות קיימת חשיבות להערכה מדוקדקת של חבויות המס הצפויות וקבלת החלטות מתאימות.

2. להערכות מיטבית ועל מנת לבצע פעולות לגיטימיות לקראת תום שנת המס 2012, רצ"ב טופס ובו נתונים נדרשים להערכת ההכנסה החייבת וחבות במס.

3. אם להערכתכם יש להוסיף מידע ונתונים להם השפעה על האומדן, נבקשכם להוסיפם.

4. נציין כי בנוסף, אנו משתמשים במידע הנמצא בתיקים השוטפים של לקוחותינו ובאינפורמציה המתייחסת ללקוחותינו העומדת לרשותנו, ברישומי מחשב רשויות המס (מס הכנסה, מס שבח, מע"מ וביטוח לאומי).

לפרטים והבהרות נוספות ניתן לפנות לרו"ח אמיר כהן במשרדנו בתל אביב.