גרסת הדפסה
מושבים מספר: 022-2022

קביעת הזכויות למגורים בחלקת המגורים במושבי עובדים כפר שיתופי, או אגודה חקלאית שיתופית


א. טבלת ריכוז פעולות וחישובים - התנהלות פרטנית מול בעד הזכויות בנחלה

New_Project_3.jpg

New_Project_4.jpg

 

ב. טבלת שיעורי דמי החכירה המהוונים בכל אחד מאזורי עדיפות לאומית

 

New_Project_5.jpg

 

New_Project_1.jpg

 

*בכפוף לאמור בסעיף 6.1.2.1 לעסקה בדמי חכירה.

"הערות לטבלה :

• בהתאם לפרק 4.2 סימן א' לקובץ החלטות מועצת מקרקעי ישראל הנחת האזור תוגבל למחיר תקרה אשר יעמוד על450,000 ש"ח, ערך קרקע לא כולל הוצאות פיתוח ולא כולל מע"מ ליחידת דיור. כאשר ערכי הקרקע עולים מעל לסכום זה, על החלק שמעל 450,000 ₪ ישולמו לרשות דמי רכישה בשיעור של 33% .

• בישובים הנמנים על אזורי עדיפות לאומית א' ו ב', שאינם ישובים חדשים ושאינם ישובים סמוכי גבול המשתייכים למועצות אזוריות בהם המדד הכלכלי הסוציו אקונומי על פי קביעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוא 8 , תוגבל ההטבה ל- 200,000 ש"ח ליחידת דיור (לפני מע"מ(.

• בישובים הנמנים על אזורי עדיפות לאומית א' ו ב', שאינם ישובים חדשים ושאינם ישובים סמוכי גבול המשתייכים למועצות אזוריות בהם המדד הכלכלי הסוציו אקונומי על פי קביעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוא 9-10 , תוגבל ההטבה ל- 100,000 ש"ח ליחידת דיור (לפני מע"מ(.

• האמור לעיל הינו בכפוף לפרק 4.2 סימן א' לקובץ החלטות מועצת מקרקעי ישראל שינויים בפרק 4.2 סימן א' לקובץ החלטות מועצת מקרקעי ישראל יכול שיביאו לשינוים בסעיף זה.

• מספר יח"ד הזכאיות להנחה הוא 2 בלבד. יחד עם זאת בקשות שהוגשו לפני 01.11.2019 ההנחה תינתן על כל יח"ד הכלולות בשומה כולל זו הפוטנציאלית"

 

לפרטים ולהבהרות ניתן לפנות למר אריאל וייל במשרדנו בעפולה.